nedeľa 28. marca 2010

Navrhovaný nový peňažný obeh







Toto je novo navrhovaná schéma finančného obehu v ktorom by CB bola štátna organizácia a požičiavala by svoje peniaze BEZUROČNE vlastným občanom,firmám a štátu.
Zisky by boli 100% zdanené a určená max.mzda , resp.bola by stanovená povinnost rozdelit zisk vsetkým zamestnancom firmy a neexistoval by žiadny finančný trh lebo bezuročné peniaze by boli kedykoľvek a komukolvek k dispozícii zo Štátnej centralnej banky.V systeme by bola jedna jediná dan a to dan z príjmu FO ktorou by štát financoval svoje náklady a splácal svoje bezurocné pozičky.Firmy by svoje tržby rozdelovali na náklady,mzdy a splatky poziciek, neplatili by ziadne dane.
Nebola by žiadna nezamestnanost ani chudoba ani inflácia napriek tomu že štátna banka by mala vždy dostatok peňazí pre všetkých. Ovšem muselo by sa čakať na výrobu lebo odrazu napriek tomu že niekto tvrdí že planeta je preludnená tak by bol nedostatok pracovných síl.
Takyto system by mali prebrat vsetky státy na svete alebo by takto mala fungovat jedna svetová mena.

7 komentárov:

  1. Prihlasit a davat sem komentare sa da tak ze cez openID sem napisete svoju mailovu adresu a cez svoj mail sa prihlasite.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. A ako sa centralnej banke vracaju peniaze z poziciek? Ci stale tlaci nove bankovky?

    2. Preco by mali podnikatelia podnikat, ked z toho nemaju zisk?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1.Normalne sa peniaze vracaju spat z poziciek tým ze ich dlzník splati.CB ma zasobu penazi na sklade a tie doplna podla potreby.
    2.Zisk je okradanie zamestnancov,kazdy musi za svoju pracu dostavat mzdu,preco by mal niekto niekoho okradat.Naklady na chod firmy sa hradia z toho co ide do nakladov.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neviem ci ste to boli konkretne vy, kto ma na finwebe krizom-krazom dourazal, alebo nejaky priazdnivec, kazdopadne tento link sa tam viackrat objavil a podla mna to nebude fungovat, rad si to s vamivydiskutujem (poprosim bez invektiv)

    Jediné s čím s Vami môžem súhalsiť je to, že súčasný ekonomický rast na nový dlh je neudržateľný, ostatne ten systém už začína kolabovať, ale riešením nieje znížiť úroky, ale ponechať ich na trh (teda keď sa všetci zadlžujú dnes, tak ostane menej úspor a cena kapitálu, teda úrok by šiel hore, aby sa nemohli subjekty bezhlavo zadlzovat a bubliny nafukovať), a nie umelo ju tlačiť nadol, ako to robia teraz centrálne banky a vytvárajú bublinu na bubline

    To čo navrhujete vy - bezúročné peniaze, teda odstránenie vzácnosti kapitálu, by viedlo k brutálnemu znehodnoteniu peňazí. Zrazu by si každý mohol dovoliť všetko, samozrejme by začali ľudia vo veľkom nakupovať, ale nakoľko sú ďalšie výrobné vstupy okrem kapitálu vzácne (nerastné suroviny, pôda, práca), tak by vznikla fatálna a neodstraniteľná prevaha dopytu nad ponukou (teda každý by všetko mať nemohol...), čo by vyháňalo ceny prudko nahor a neobmedzený prístup k bezúročným peniazom by zabráňoval cenám v prispôsobení sa, ľudia by sa tak skôr či neskôr vzdali peňazí ako jednotky výmeny a prešli by buď k niečomu stabilnejšiemu s obmedzenou ponukou (zlato), alebo k barteru

    takáto utópia, akú ste tu vy ponúkli, by bola možná, keby ďalšie produkčné faktory (pôda, práca, nerastné suroviny...) boli neobmezdené, oni však bohužiaľ sú obmedzené a tak sa o nich prirodzene cenovo konkuruje

    p.s.: vo vasich imaginarnych schemach ludia nesporia? (lebo podla mna uspory a nie dlh su zakladom ekonomickeho rastu)

    Kamil Boros

    OdpovedaťOdstrániť
  5. „Benjamin Briel Lee bol za každých okolností veľmi profesionálny a neustále ma informoval o všetkom, čo sa deje. Keby som mal nejaké otázky, bol vždy pripravený odpovedať. Bol to môj prvý nákup domov, o procese pôžičky som toho veľa nevedel, veľmi ľahko pochopil veci, o ktorých som mal otázky. Veľmi sa mi páčilo pracovať s ním. “
    Je to úverový referent pracujúci so skupinou investorov, ktorí sú ochotní financovať akýkoľvek projekt alebo vám požičiavajú akúkoľvek sumu s veľmi nízkym úrokom. Kontakt Benjamin Briel Lee E-Mail: Lfdsloans@outlook.com Whats-App Number: + 1-989 -394 - 3740.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi by som odporučil služby pána Benjamina akejkoľvek osobe, ktorá potrebuje finančnú pomoc, a budú vás informovať o ďalších vysokých adresároch. Ešte raz chválim seba a vašich zamestnancov za mimoriadny servis a zákaznícky servis, pretože to je pre vašu spoločnosť veľký prínos a príjemný zážitok pre zákazníkov, ako som ja. Prajem vám všetko najlepšie do budúcnosti. Pán Benjamin je najlepším spôsobom, ako získať ľahkú pôžičku, tu je e-mail .. / Lfdsloans@outlook.com alebo sa porozprávajte s pánom Benjaminom na WhatsApp Via_ + 1-989-394-3740 Ďakujeme Vy, že ste mi v úprimnom srdci znova pomohli s pôžičkou, som navždy vďačný.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Chcel by som poďakovať spoločnosti Lapo Micro Finance za poskytnutie pôžičky. Niekoľkokrát som bol oklamaný, keď som sa snažil získať pôžičku, až som narazil na spoločnosť Lapo Micro Finance, ktorá mi poskytla pôžičku v hodnote 23 000 dolárov na starostlivosť o moje choré dieťa. Ak dnes potrebujete skutočného veriteľa, kontaktujte Lapo a nenechajte sa oklamať. Kontaktný e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    OdpovedaťOdstrániť